venerdì 27 luglio 2007

Cine Are Noroc Are - Nicolae Guta



cine are noroc are
lailailailalala
pune piatra si rasare
at alalala
cine are noroc are
lailailailalala
pune piatra si rasare
at alalala
m-am nascut sa am noroc
lailailailalala
si multi bani ca sa intorc
at alalala
m-am nascut sa am noroc
lailailailalala
si multi bani ca sa intorc
at alalala

dintr-un milion fac 4
alailalala
fiindca unu e baiatu
alailalala
si din 4 io fac zece
alailalala
si nimenea nu ma-ntrece
alailalala

de mic am fost norocos
lailailailalala
si v-am fost sefu la toti
at alalala
de mic am fost norocos
lailailailalala
si v-am fost sefu la toti
at alalala

dintr-un milion fac 4
alailalala
fiindca unu e baiatu
alailalala
si din 4 io fac zece
alailalala
si nimenea nu ma-ntrece
alailalala

cine are noroc are
lailailailalala
pune piatra si rasare
at alalala
cine are noroc are
lailailailalala
pune piatra si rasare
at alalala
m-am nascut sa am noroc
lailailailalala
si multi bani ca sa intorc
at alalala
m-am nascut sa am noroc
lailailailalala
si multi bani ca sa intorc
at alalala

dintr-un milion fac 4
alailalala
fiindca unu e baiatu
alailalala
si din 4 io fac zece
alailalala
si nimenea nu ma-ntrece
alaïlalala

1 commento:

Anonimo ha detto...

La canzone mi è sempre piaciuta... sapevo che i cananti di Manele sono tipi "strani".......

ma il video è ancora di più uno spettacolo...