mercoledì 11 marzo 2009

Haide hai saruta-ma - Nicolae Guta & Susanu



Haide hai saruta-ma
Mi-ai pus foc la inima
M-am indragostit de tine
Tu stii si te joci cu mine

Haide hai saruta-ma
Mi-ai pus foc la inima
M-am indragostit de tine
Tu stii si te joci cu mine

Cand te vad ma pierd cu firea
Si iti ocolesc privirea
Iar cand vreau sa iti vorbesc
N-am curaj, nu reusesc

Cand te vad ma pierd cu firea
Si iti ocolesc privirea
Iar cand vreau sa iti vorbesc
N-am curaj, nu reusesc

Ne-am intalnit de-atatea ori
Si ne-am schimbat privirile
Am vrut sa vin sa-ti vorbesc
Dar nu gaseam cuvintele
Ca asa sunt eu
C-asa fac mereu
Ca nu am tupeu
Si se baga-altcineva in locul meu
Hei
Uite-asa trecui la fapte
Ca nu se poate
Fara cateva pahare luate
Ca va merge bine
Ca pe roate frate
N-am s-o las sa scape
C-am un gand care ma bate frate

Refren:
Haide hai saruta-ma
Mi-ai pus foc la inima
M-am indragostit de tine
Tu stii si te joci cu mine

Haide hai saruta-ma
Mi-ai pus foc la inima
M-am indragostit de tine
Tu stii si te joci cu mine

De ce nu ma bagi in seama
Nu-nteleg de ce ti-e teama
Vrei sa fac eu primul pas
Sau vrei sa ma duci de nas

De ce nu ma bagi in seama
Nu-nteleg de ce ti-e teama
Vrei sa fac eu primul pas
Sau vrei sa ma duci de nas

Ai vazut ca mor de tine
Si-acum tu te joci cu mine
E greseala mea
Dar ai sa ajungi tu la mana mea
Ca eu nu-s fraierul tau
S-ar putea sa-ti para rau
Am inteles de fapt ce urmaresti
Dar ai grija ca pe mine nu poti sa ma pacalesti
Chiar daca nu recunosti ca si tu ma placi
O sa vin tot eu la tine
Hai saruta-ma si taci

Refren:
Haide hai saruta-ma
Mi-ai pus foc la inima
M-am indragostit de tine
Tu stii si te joci cu mine

Haide hai saruta-ma
Mi-ai pus foc la inima
M-am indragostit de tine
Tu stii si te joci cu mïne

Nessun commento: