domenica 13 gennaio 2008

Nu mi-e frica de bau bau - Mirunea Oprea



STROFA I :
Cand copilu` nu`i cuminte
Cei mari alta treaba n`au !
Si vor sa`l invetze minte...
"Stai ca vine`acum bau bau !"

BRIDGE :
Oare cate gheare are?
Cum o arata bau bau?
Cat de fioros e oare?
Cum o arata bau bau?
Hey! Hey! Hey!

REFREN :
Nu mi`e frica nu mi`e frica de bau bau !
Nu mi`e frica nu mi`e frica de bau bau !
Nu mi`e frica nu mi`e frica de bau bau !
Nu mi`e frica nu mi`e frica de bau bau !
Nu mi`e frica de bau bau !

STROFA II:
Vorbe goale pot sa toarne
Cei ce doar din gura dau
Ca`i urat, ca are coarne
Nu mi`e frica de bau bau !

BRIDGE:
Oare cate gheare are?
Cum o arata bau bau?
Cat de fioros e oare?
Cum o arata bau bau?
Hey! Hey! Hey!

REFREN :
Nu mi`e frica nu mi`e frica de bau bau !
Nu mi`e frica nu mi`e frica de bau bau !
Nu mi`e frica nu mi`e frica de bau bau !
Nu mi`e frica nu mi`e frica de bau bau !
Nu mi`e frica de bau bau !

STROFA III:
Eu acum le dau o veste
Celor care s`au speriat
E`o legenda, e`o poveste..
Hey, bau bau n`a existat !

BRIDGE:
Oare cate gheare are?
Cum o arata bau bau?
Cat de fioros e oare?
Cum o arata bau bau?
Hey! Hey! Hey!

REFREN :
Nu mi`e frica nu mi`e frica de bau bau !
Nu mi`e frica nu mi`e frica de bau bau !
Nu mi`e frica nu mi`e frica de bau bau !
Nu mi`e frica nu mi`e frica de bau bau !
Nu mi`e frica de bau bau !

Nu mi`e frica de bau bau !!!

Nu mi`e frica de bau bau !!!
Nu mi`e frica de bau bau !!!
Nu mi`e frica de bau bau !!!
Nu mi`e frica de bau bau !!!

Nu mi`e frica de bau bau !!!
Nu mi`e frica de bau bau !!!
Nu mi`e frïca de bau bau !!! (hehehe)

Nessun commento: